lponet

Tule innostuneeseen porukkaan tekemään Itä-Uudestamaasta paras digiajan alue asua ja yrittää

 

Haemme ICT-asiantuntijaa toteuttamaan yritysten ICT-tukipalveluja

 

LPOnet hakee kasvua yritysasiakassegmentissä ja panostaa yrityksille suunnattujen ICT-palveluiden ja -ratkaisujen liiketoiminnan kasvattamiseen.

 

 

Miksi kannattaa tulla töihin LPOnetiin?

 

 

  • LPOnet on 1931 perustettu ja täysin uudistunut telealan operaattori. Olemme paikallisten asiakkaittemme omistama ja siten hyvin asiakaslähtöinen sekä pitkäjänteinen toimija.
  • Tarjoamme valokuituliittymien kautta huipputasoisia TV- ja laajakaistapalveluita sekä IT-palveluita.
  • Palvelemme tutkitusti paremmin. Yhdeksän kymmenestä asiakkaasta on tyytyväinen kuitupalveluumme ja asiakkaamme suosittelevat meitä tuplasti enemmän kuin palvelualalla yleensä.
  • Markkinajohtajana ja edelläkävijänä valokuitutoiminnassa meillä on vastuu jatkuvasti kehittää toimintaamme. Meillä on myös tutkitusti hyvä olla töissä. Lähes 30 henkilön organisaatiossamme jaamme vastuuta ja rakennamme yhdessä uutta omaa Voittajakulttuuria.
  • Tarjoamme useita arvostettuja työsuhde-etuja, kuten työterveyshuollon, kotilaajakaistan, älypuhelinedun, lounasedun sekä alennuksia laitteista ja palveluista.
  • Meillä on ajanmukaiset työvälineet ja ergonomiatuotteet sekä mukavat ja modernit työtilat, mutta meillä työ ei ole paikkaan sidottu.
  • Tarjoamme hyvän mahdollisuuden kouluttautua ja kehittyä. Ja ennen kaikkea, meillä pääset tekemään merkityksellistä työtä kivojen ja innostuneiden työkavereiden kanssa.

 

 

Millainen on työtehtäväsi?

 

 

  • Tehtävässä vastaat yritysasiakkaille tarjottavan ICT-tukipalvelun toteuttamisesta.
  • Avainroolissa on työsi asiakkaiden parissa, missä toimit asiantuntijana ICT-ympäristön tukipalveluissa ja palveluiden kehittämisessä. Työtehtävät ovat monimuotoisia ja liittyvät organisaation IT-ympäristöön aina asennuksista konsultointiin.
  • Tavoite on kasvattaa yritysasiakkaiden LPOnetiltä ostamien ICT-palveluiden volyymiä.
  • Osallistut myös yrityssegmentin tarjooman ja ratkaisujen kehittämiseen sekä yritystuotteiden tuotteistukseen yhdessä myynnin ja tuotehallinnan kanssa.
  • Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn ja mikä huomionarvoista, myös kehittymismahdollisuuden modernissa ICT-alan yrityksessä.

 

 

Mitä odotamme sinulta?

 

 

  • Sinulla on kokemusta yritysten ICT-ympäristöistä ja siellä käytössä olevien tuotteiden sekä palveluiden tuntemusta, joko toimittajana tai yrityksen ICT-organisaatiossa toimineena.
  • Sinulla on ratkaisukeskeinen lähestyminen asiakkaan ICT-ympäristön kehittämiseen ja pystyt auttamaan heitä ICT-infran haasteissa.
  • Tehtävän kannalta merkittävässä roolissa ovat sinun vuorovaikutustaitosi. Pidät työskentelystäsi asiakasrajapinnassa ja sinulle on luontevaa esittää asiat selkeästi ja perustellusti niin kirjallisesti kuin suullisesti.
  • Tehtävässä menestymiseksi ICT-taitojen lisäksi tarvitaan kykyä viedä asiakastarpeet käytännön toiminnaksi, systemaattisuutta ja ahkeruutta yhdistettynä pitkäjänteiseen ja ennakoivaan työskentelyyn asiakkaiden kanssa.
  • Koulutuksen osalta odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa teknisen alan koulutusta.

 

 

Kiinnostuitko?

 

 

Ota rohkeasti yhteyttä! Lisätietoa saat Eezy Personnelin Executive Search Consultant Liena Sileniltä, puh. 040 482 6770 liena.silen@eezy.fi sekä LPOnetin yritysmyynnin päällikkö Jan-Erik Lindiltä, puh. 044 505 8235 jan-erik.lind@lponet.fi.

 

Hae positioon viimeistään 28.2.2021 mennessä tästä