LPOnet-logo

Mediatiedote 14.6.2021: LPOnet toimittaa valokuitupalveluita Brunbergille

Brunberg-tehtaanmyymala

Brunberg on ottanut käyttöön LPOnetin valokuituliittymän sekä tietoliikennepalvelut. Valokuituliittymä ja palvelut hankittiin palvelemaan yrityksen operatiivista toimintaa sekä toukokuussa avattua Brunbergin uutta Tehtaanmyymälää. ”Olemme iloisia, että saamme palvella 150-vuotiasta paikallista ikonia sen pitkäaikaisessa menestyksessä. Pitkäjänteisyys määrittelee myös 90-vuotiaan LPOnetin toimintaa sen missiossa tehdä Itä-Uudestamaasta paras digiajan alue asua ja yrittää”, sanoo LPOnetin toimitusjohtaja Gustaf Forsberg.

Valokuituliittymän kautta yrityksen tietoliikenneyhteydet paranivat merkittävästi mikä parantaa yrityksen tietojärjestelmien käytettävyyttä ja käyttökokemusta. Uudessa tehtaanmyymälässä tarjotaan asiakkaille mahdollisuus julkaista valokuvia suklaaostosmatkaltaan tai upeasta käsintehdystä suklaaosastosta käyttämällä Brunbergin tarjoamaa huippunopeata vieras-wifiä. Upeana selfien taustana toimii Niko Laurilan Vanhan Porvoon maisemakuva.

Asiakkaille tarjotun huippunopean wifin lisäksi valokuituyhteys palvelee Brunbergilla monipuolista IT-ympäristöä aina tietokonepalvelimista ja operatiivisista järjestelmistä turva- ja kiinteistötekniikan järjestelmiin sekä automaatio-ohjaukseen. Monipuolinen IT-ympäristö edellyttää toimintavarmaa yhteyttä sekä nopeata ja luotettavaa tukea.

”Porvoolaisena yrityksenä arvostamme paikallisen toimijan sitoutuneisuutta panostaa valokuituyhteyksiin alueella sekä meihin asiakkaana. Ensimmäinen on elinehto yritystoiminnalle ja toinen takaa parhaan palvelun juuri meille”, toteaa Brunbergin toimitusjohtaja Katarina Enholm.

Pienestä porvoolaisesta leipomosta alkunsa saanut 150-vuotias Brunberg on suomalaisten arvostama makeistehdas, jonka täyteläiset ja tinkimättömän laadukkaat tuotteet ovat tuottaneet iloa useille sukupolville. Brunberg on suomalainen perheyritys, jolla on pitkät perinteet ja tulevaisuuteen suuntautunut toiminta.

Vuonna 1931 perustettu LPOnet on moderni asiakasomisteinen kuitu-, tietoliikenne- ja IT- palveluosuuskunta, joka itäuusmaalaisena yhtiönä panostaa vahvasti alueen valokuituverkkoihin, laajakaista-, Internet-, TV- ja IT-palveluihin sekä paikalliseen asiakaspalveluun. Yhtiö investoi merkittävästi valokuituverkon rakentamiseen itäisellä Uudellamaalla. Yhtiö palvelee asiakkaitaan paikallisesti asiakaspalvelupisteissään Loviisassa ja Porvoossa. Yhtiö on Finnet-liiton jäsen.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Gustaf Forsberg, matkapuhelin 044 505 8250, s-posti gustaf.forsberg (at) lponet.fi

Toimitusjohtaja Katarina Enholm, matkapuhelin 050 63 544, s-posti katarina.enholm (at) brunberg.fi

Artikkelikuva: Brunbergin uusi tehtaanmyymälä Porvoossa.

Jaa sivu: