ICT-stöd

ICT-stödtjänster för företag

 

 

Vi hjälper ditt företag vid datatekniska problem – du kan koncentrera dig på din egen företagsverksamhet

 

LPOnets ICT-stödtjänst är avsedd som stöd i företagens dagliga datatekniska ärenden, som personalen handskas med då de använder olika terminalapparater och system. Tjänsten frigör företagets personal till att sköta det egentliga jobbet, i stället för att lösa datatekniska problem.

 

LPOnets egen sakkunniga personal finns nära till hands – bara ett samtal och du får hjälp. Du kan få stöd både på distans och på plats, allt efter behov.

 

 

ICT-stödtjänsten hjälper bl.a. i följande situationer:

 

  • Problem som förekommer i användningen av operativsystem, terminalapparater och programvara
  • Operativsystemens uppdateringar
  • Installation av programvara
  • Installering av skrivare
  • Datasäkerhetsärenden

Titta på presentationsvideon

 

ICT-specialisten Jenni Holopainen och säljchefen Jan-Erik Lind berättar var ICT-tjänsten går ut på:

Gör en arbetsbeställning till ICT-stödet här

 

Då du har gjort avtal på ICT-stödtjänsten, kan du vid problemfall göra en arbetsbeställning via blanketten nedan. Vårt ICT-stöd kontaktar dig sedan så snabbt som möjligt.

Gör arbetsbeställningen här