Yrityspalvelun yhteyshenkilöt

 

Jan-Erik Lind

 

Myyntipäällikkö, ICT-ratkaisut
jan-erik.lind@lponet.fi
puh. 044 505 8235

 

Jan-Erik tai “Janne” vastaa LPOnetin yritypalvelusta. Janne on paljasjalkainen loviisalainen, joten Itä-Uusimaa on tuttua ja rakasta seutua. Vaikka Janne on ollut LPOnetin palveluksessa vasta vuodesta 2020, on hänellä pitkä kokemus yritysmyynnistä eri aloilta. Janne puhuu sujuvasti sekä suomea että ruotsia – ota yhteyttä!

 

Jenni Holopainen

 

ICT-asiantuntija
jenni.holopainen@lponet.fi
puh. 044 505 8236

 

Jenni on yritystiimimme uusin tulokas, joka auttaa yritysasiakkaitamme kaikenlaisissa tietoteknisissä ongelmissa. Jennillä on rautainen kokemus ICT-asiantuntijan töistä. Saatat tunnistaa Jennin puheessa lupsakkaa Etelä-Karjalan murretta, sillä Jenni on Lappeenrannasta kotoisin.

 

Stefan Sjöholm

 

Myynti, taloyhtiöratkaisut
stefan.sjoholm@lponet.fi
puh. 044 534 0025

 

Steffi on LPOnetin konkari, jolla on rautainen asiantuntemus erityisesti taloyhtiöratkaisuista. Jos olet isännöitsijä tai taloyhtiön hallituksen jäsen, ja haluat tietää lisää valokuituratkaisuista taloyhtiöihin, ota Steffiin yhteyttä – suomeksi tai ruotsiksi.

 

Markku Janhonen

 

Myynti, yritysratkaisut
markku.janhonen@lponet.fi
matkapuh. 044 505 8401

 

Makella on jo vuosien kokemus LPOnetin yritysratkaisumyynnistä, ja Make onkin tuttu jo monelle yritykselle ympäri Itä-Uusimaata. Jos olet kiinnostunut tietoliikennepalveluista yrityksellesi, ole yhteydessä Makeen – suomeksi tai ruotsiksi.

lponet

Asiakaspalvelu ja myymälät

 

Puh. 019 505 8400 (ma-pe 9-17)
asiakaspalvelu@lponet.fi

Loviisa: Linnunrata 6
Ma-ti, to-pe 9-17, ke 10-17. Suljettu joka päivä 11-12.

Porvoo: Mannerheiminkatu 16
Ma-ti, to-pe 9-17, ke 10-17. Suljettu joka päivä 12-13.

 

Häiriöilmoitukset: 0800 915019 (maksuton, 24/7)

KATSO ASIAKASPALVELUN VASTAUSAJAT

Valokuitumyynti, kuluttajat

 

Puh. 019 505 8300
kuitumeille@lponet.fi

Hallinto

 

LPOnet Osk Anl
Y-tunnus: 0129056-4

Vaihde: 019 505 81 (mpm/pvm)
hallinto@lponet.fi
Linnunrata 6
PL 69, 07901 Loviisa

KOKO HENKILÖSTÖN YHTEYSTIEDOT
lponet

Yhteydenottolomake


    Laskutus

     

     

    Laskun maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa sinua palvelee kumppanimme Ropo Capital:

     

    Ropo Capital, puh. (09) 42461322. Palveluajat ma-pe 8-20, la 10-15.

    Sähköposti: lponet@ropocapital.fi

     

    Nopeimmin hoidat asiasi kuntoon Ropo Online -palvelussa, jossa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman. Voit myös ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten. Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla. Ropo Online on käytössä 24/7.

    ROPO ONLINE

    Usein kysytyt kysymykset laskutuksesta, klikkaa tästä.

     

     

    Tuotteisiin ja hinnoitteluun liittyvät asiat:

     

    Jos haluat kysyä laskullasi olevista palveluista tai hinnoittelusta, ota yhteyttä LPOnetin asiakaspalveluun.

    Puh. 019 505 8400 (ma-pe 9-17)
    asiakaspalvelu@lponet.fi

     

     

     

    Eri laskunmaksutavat

     

    LPOnetin kausilaskutuksen laskut voi maksaa sähköisillä maksutavoilla tai paperilaskulla.

    KATSO ERI LASKUNMAKSUTAVAT

    LPOnetille osoitettavat laskut

     

    LPOnetille osoitettavat laskut tulee ensisijaisesti toimittaa verkkolaskuina. Laskun voi myös toimittaa paperilaskulla tai sähköpostitse.

    KATSO LASKUTUSTIEDOT

    Häiriöilmoitukset

     

    Tee häiriöilmoitus, mikäli LPOnetin palveluissa on häiriöitä tai jos LPOnetin kaapaleissa on havaittu vaurio.

     

    Puh. 0800 915019 (24 h/vrk, puhelu on maksuton)

    Jos vika ei ole LPOnetin yhteydessä, voidaan mahdollisesta asentajan käynnistä veloittaa hinnaston mukaan.

     

    Ennen kuin teet häiriöilmoituksen, katso löytyykö ratkaisu alla olevista:

     

     

    • Käynnistä laitteet uudelleen. Sammuta kuitupäätelaite/modeemi ja siihen yhteydessä oleva laite. Irrota virtajohto seinästä n. 30 sekunnin ajaksi, kytke johto takaisin ja annan laitteiden käynnistyä kunnolla uudelleen.

     

    • Onko nettiongelma langattomassa verkossa? Testaa liittämällä verkkokaapeli suoraan laitteeseen. Jos ongelma korjaantuu, on häiriö langattomassa yhteydessä.

     

    • Johtuuko nettiongelma laitteesta? Jos muiden laitteiden internetyhteys toimii, on ongelma todennäköisesti laitteessa, eikä internetyhteydessä.

     

    Voit myös etsiä ratkaisua Usein esitetyistä kysymyksistä.

    JÄTÄ HÄIRIÖILMOITUS

    Kaapelinäytöt

     

    Aina kaivutyötä suunnitellessa tulee selvittää kaapeleiden sijainnit. LPOnetin kaapeleiden näytöt tulee ensisijaisesti tilata kaivulupa.fi -nettipalvelusta.

     

    www.kaivulupa.fi (24 h/vrk)

     

    Puh. 0800 133544