lponet-ota-yhteyttä

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja myymälät

 

Puh. 019 505 8400 (ma-pe 9-17)
asiakaspalvelu@lponet.fi

Loviisa: Linnunrata 6
Ma, ti, to 9-17. Suljettu joka päivä 11-12.

Porvoo: Mannerheiminkatu 16
Ma-ti, to-pe 9-17, ke 10-17. Suljettu joka päivä 12-13.

ASIAKASPALVELUN VASTAUSAJAT

Valokuitumyynti, kuluttajat

 

Puh. 019 505 8300
kuitumeille@lponet.fi

 

 

Yrityspalvelu

 

Katso yrityspalvelun yhteyshenkilöt.

Hallinto

 

LPOnet Osk Anl

Linnunrata 6, Loviisa
Vaihde: 019 50581 (mpm/pvm)
Sähköposti: hallinto@lponet.fi
Postiosoite: LPOnet Osk Anl, PL 69, 07901 Loviisa
Y-tunnus: 0129056-4

KOKO HENKILÖSTÖN YHTEYSTIEDOT

Yhteydenottolomake


Laskutus

 

 

Laskun maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa sinua palvelee kumppanimme Ropo Capital:

 

Ropo Capital, puh. (09) 42461322. Palveluajat ma-pe 8-20, la 10-15.

Sähköposti: lponet (at) ropocapital.fi

 

Nopeimmin hoidat asiasi kuntoon Ropo Online -palvelussa, jossa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman. Voit myös ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten. Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla. Ropo Online on käytössä 24/7.

ROPO ONLINE

Usein kysytyt kysymykset laskutuksesta, klikkaa tästä

 

 

Tuotteisiin ja hinnoitteluun liittyvät asiat:

 

Jos haluat kysyä laskullasi olevista palveluista tai hinnoittelusta, ota yhteyttä LPOnetin asiakaspalveluun.

Puh. 019 505 8400 (ma-pe 9-17)
asiakaspalvelu@lponet.fi

 

 

 

Eri laskunmaksutavat

 

LPOnetin kausilaskutuksen laskut voi maksaa sähköisillä maksutavoilla tai paperilaskulla.

KATSO ERI LASKUNMAKSUTAVAT

LPOnetille osoitettavat laskut

 

LPOnetille osoitettavat laskut tulee ensisijaisesti toimittaa verkkolaskuina. Laskun voi myös toimittaa paperilaskulla tai sähköpostitse.

KATSO LASKUTUSTIEDOT

Häiriöilmoitukset

 

Tee häiriöilmoitus, mikäli LPOnetin palveluissa on häiriöitä tai jos LPOnetin kaapeleissa on havaittu vaurio.

 

Puh. 0800 915019 (24 h/vrk, puhelu on maksuton)

 

 

Ennen kuin teet häiriöilmoituksen, katso löytyykö ratkaisu alla olevista:

 

 

  • Käynnistä laitteet uudelleen. Sammuta kuitupäätelaite/modeemi ja siihen yhteydessä oleva laite. Irrota virtajohto seinästä n. 30 sekunnin ajaksi, kytke johto takaisin ja annan laitteiden käynnistyä kunnolla uudelleen.

 

  • Onko nettiongelma langattomassa verkossa? Testaa liittämällä verkkokaapeli suoraan laitteeseen. Jos ongelma korjaantuu, on häiriö langattomassa yhteydessä.

 

  • Johtuuko nettiongelma laitteesta? Jos muiden laitteiden internetyhteys toimii, on ongelma todennäköisesti laitteessa, eikä internetyhteydessä.

 

Voit myös etsiä ratkaisua Usein esitetyistä kysymyksistä.

JÄTÄ HÄIRIÖILMOITUS

Kaapelinäytöt

 

Aina kaivaustyötä suunnitellessa tulee selvittää kaapeleiden sijainnit. LPOnetin kaapeleiden näytöt tulee ensisijaisesti tilata kaivulupa.fi -nettipalvelusta.

 

www.kaivulupa.fi (24 h/vrk)


Puh. 0800 133544