lponet-ota-yhteyttä

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

 

Puh. (019) 505 8400
Ma-pe 9-17
asiakaspalvelu@lponet.fi

 

Asiakaspalvelupisteet

 

Loviisa: Linnunrata 6
Ti ja pe 10-17. Suljettu 11-12.

 

Porvoo: Mannerheiminkatu 16
Ma, ke ja to 10-17. Suljettu 11-12.

 

Myrskylä: Syväjärventie 12 A
Ma-pe 9-16. Soitathan ennen, voimme olla asiakaskäynnillä:
Jari Tuukkanen / 0400 975665

 

Häiriöilmoitukset

puh. 0800 915019 (maksuton, 24/7)

ASIAKASPALVELUN VASTAUSAJAT

Valokuitumyynti, kuluttajat

 

Asiakaspalvelu, puh. (019) 505 8400
asiakaspalvelu@lponet.fi

 

 

Yrityspalvelu

 

Katso yrityspalvelun yhteyshenkilöt.

Hallinto

 

LPOnet Osk Anl

Linnunrata 6, Loviisa
Vaihde: (019) 50581 (mpm/pvm)
Sähköposti: hallinto@lponet.fi
Postiosoite: LPOnet Osk Anl, PL 69, 07901 Loviisa
Y-tunnus: 0129056-4

KOKO HENKILÖSTÖN YHTEYSTIEDOT

Yhteydenottolomake

    Laskutus

     

     

    Laskun maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa sinua palvelee kumppanimme Ropo Capital:

     

    Ropo Capital, puh. (09) 42461322. Palveluajat ma-pe 8-20, la 10-15.

    Sähköposti: lponet (at) ropocapital.fi

     

    Nopeimmin hoidat asiasi kuntoon Ropo Online -palvelussa, jossa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman. Voit myös ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten. Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla. Ropo Online on käytössä 24/7.

    ROPO ONLINE

    Usein kysytyt kysymykset laskutuksesta, klikkaa tästä

     

     

    Tuotteisiin ja hinnoitteluun liittyvät asiat:

     

    Jos haluat kysyä laskullasi olevista palveluista tai hinnoittelusta, ota yhteyttä LPOnetin asiakaspalveluun.

    Puh. 019 505 8400 (ma-pe 9-17)
    asiakaspalvelu@lponet.fi

     

     

     

    Eri laskunmaksutavat

     

    LPOnetin kausilaskutuksen laskut voi maksaa sähköisillä maksutavoilla tai paperilaskulla.

    KATSO ERI LASKUNMAKSUTAVAT

    LPOnetille osoitettavat laskut

     

    LPOnetille osoitettavat laskut tulee ensisijaisesti toimittaa verkkolaskuina. Laskun voi myös toimittaa paperilaskulla tai sähköpostitse.

    KATSO LASKUTUSTIEDOT

    Häiriöilmoitukset

     

    Tee häiriöilmoitus, mikäli LPOnetin palveluissa on häiriöitä tai jos LPOnetin kaapeleissa on havaittu vaurio.

     

    Puh. 0800 915019 (24 h/vrk, puhelu on maksuton)

     

    Mikäli vika ei ole LPOnetin yhteyksissä, voidaan mahdollisesta asentajan käynnistä veloittaa hinnaston mukaan.

     

    Ennen kuin teet häiriöilmoituksen, katso löytyykö ratkaisu alla olevista:

     

     

    • Käynnistä laitteet uudelleen. Sammuta kuitupäätelaite/modeemi ja siihen yhteydessä oleva laite. Irrota virtajohto seinästä n. 30 sekunnin ajaksi, kytke johto takaisin ja annan laitteiden käynnistyä kunnolla uudelleen.

     

    • Onko nettiongelma langattomassa verkossa? Testaa liittämällä verkkokaapeli suoraan laitteeseen. Jos ongelma korjaantuu, on häiriö langattomassa yhteydessä.

     

    • Johtuuko nettiongelma laitteesta? Jos muiden laitteiden internetyhteys toimii, on ongelma todennäköisesti laitteessa, eikä internetyhteydessä.

     

    Voit myös etsiä ratkaisua Usein esitetyistä kysymyksistä.

    JÄTÄ HÄIRIÖILMOITUS

    Kaapelinäytöt

     

    Aina kaivaustyötä suunnitellessa tulee selvittää kaapeleiden sijainnit. LPOnetin kaapeleiden näytöt tulee ensisijaisesti tilata kaivulupa.fi -nettipalvelusta.

     

    www.kaivulupa.fi (24 h/vrk)


    Puh. 0800 133544