LPOnet-logo

Tyytyväinen henkilöstö palvelee paremmin

Tyytyväinen henkilöstö palvelee paremmin
Tyytyväinen henkilöstö palvelee paremmin

LPOnet mittaa vuosittain tärkeintä voimavaraansa, eli henkilöstön tyytyväisyyttä. Uusimmassa kyselyssä vastausprosentti oli täydet 100 %, eli jokaisen työntekijän ääni on saatu kyselyssä kuuluviin.

Kyselyssä mitattiin mm. omaa työtä, työyhteisön toimivuutta, esihenkilön toimintaa, osaamista sekä toimintakykyä ja voimavaroja. Kyselyn tuloksissa henkilöstön tyytyväisyys oli mittaushistorian korkein. Sitoutumista työnantajaan kuvaava eNPS-luku oli 67, mikä on erinomaista tasoa. Lukema on myös yli kaksi kertaa korkeampi kuin informaatio- ja viestintäalalla keskimäärin. Kehitettäviä asioitakin löytyi, ja toimiin näiden suhteen on jo ryhdytty.

On sanomattakin selvää, että työyhteisön toimivuus ja työviihtyvyys ovat äärimmäisen tärkeitä. Hyvä työfiilis ja korkea motivaatiotaso näkyvät suoraan asiakastyytyväisyydessä. Tästä todisteena myös korkeat asiakastyytyväisyyslukemat (NPS 59, Taloustutkimus 2022, yli 500 vastaajan tutkimus) – asiakkaat suosittelevat LPOnetiä lähes kolme kertaa enemmän kuin palvelualalla yleensä. 👍🌞

Kuva on otettu henkilöstön virkistyspäivänä syyskuun lopulla, jolloin kävimme tutustumassa Loviisan Kuningattarenrannan alueeseen.

Jaa sivu: